Dodatek węglowy - informacja - Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwaniskach

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Budynek MiG Iwaniska

Dodatek węglowy - informacja

Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwaniskach  jest realizatorem zadania
wynikającego z ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 roku o dodatku węglowym: wzór wniosku, klauzula informacyjna

- Wniosek o wypłatę dodatku węglowego składa się na piśmie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
- W przypadku złożenia wniosku o wypłatę dodatku węglowego za pomocą środków komunikacji elektronicznej
wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego.

Wszystkie informacje udzielane są pod nr telefonu: 15 8601203 lub 15 8601254 wew. 110, 112

Instrukcja podpisywania dokumentów - podpis zaufany